"Vi hjelper deg å nå dine kompetansemål i 2017"


Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service

Kursavgift: kr 6 500 | Varighet: 1 dag

Beskrivelse:

The Microsoft Dynamics CRM Customer Service course focuses on how an organization can nurture customer satisfaction through automation of business processes. It provides an insight into all of the powerful Customer Service and Service Scheduling functionality capabilities within Microsoft Dynamics CRM 2016. The Customer Service course guides you through the process of working with your customers in Microsoft Dynamics CRM 2016, including resolution of customer complaints and service issues cost effectively, and provides insight on managing all related correspondence, documents, contacts and conversations. This course demonstrates the rich and relevant view of your customer that provides your team with actionable insights, including the use of knowledge management in a centralized knowledge base.

Målgruppe:

This training is intended for customer service representatives, service schedulers, administrators, office managers, CEOs, and consultants who want to gain foundational knowledge of the customer service application functionality. Additionally, the training is planned for those individuals who want to implement, use, maintain, or support Microsoft Dynamics CRM 2015 in their organization.


Forkunnskaper:

  • Some basic experience using Windows applications.
  • Knowledge of basic sales, marketing, and customer service roles in a business.
  • Some knowledge of common Microsoft Dynamics CRM record types is preferred.



Sertifisering:

This course leads to the Microsoft Exam MB2-714


Bestill kurset her

arrow

Velg kurssted

    arrow

    Velg dato


    kurs merket med * har startgaranti

    arrow

    Mailen er sendt:

    Ditt tips er registrert og sendt!
    Vi håper snarlig å se deg på kurs hos oss!

    Feilmelding:

    OBS! Vi har problemer med å sende ditt tips!

    Vi anbefaler deg å sjekke om du har skrevet inn en gyldig mailadresse.

    Tips sjefen

    Lyst til å delta på dette kurset, men må overbevise sjefen først?

    Glasspaper har laget en tips funksjon, som gjør det enklere for deg å overbevise din sjef om at dette kurset er perfekt for deg.
    Det eneste du trenger å gjøre er å fylle ut kontaktinformasjon, så sender vi relevant informasjon om kurset rett til dine utvalgte kontaktpersoner.
    Bruk gjerne funksjonen til å tipse venner og kollegaer om at dette er et nyttig kurs for dem





    Kontakt oss

    Kursansvarlig

    Hroar Henriksen

    916 70 066

    Hroar.Henriksen@glasspaper.no


    Glasspaper er kåret til Årets Microsoft Kurspartner 2015 - 2014 - 2013 - 2012 - 2011 - 2010 - 2008!