Denne avanserte sertifiseringen gir dyp innsikt i den nyeste tenkningen for å utvikle ekte ekspertise innen digital markedsføring. Lær om avanserte strategier for digital markedsføring, ledelse, SEO, sosiale medier og kundeopplevelse (CX).
Vi gir deg tankegangen og verktøyene for å bli en ledende aktør på den digitale scenen. Utvikle kraftige og dynamiske digitale strategier og få moderne, karrierebyggende opplæring som dekker alle viktige disipliner innen digital markedsføring.
Lær hvordan du mestrer digital markedsføringsstrategi, ledelse og teamledelse, samtidig som du optimaliserer prestasjon gjennom samkjørte planer og effektiv utnyttelse av kanaler.
Inkludert:
Forbedre din kunnskap om kampanjer på store plattformer som Facebook, LinkedIn og Twitter. Få praktiske ferdigheter, lær beste praksis og driv forretningssuksess gjennom flerkanalsstrategier.
Inkludert:
Lær hvordan du kan øke salg gjennom SEO-optimalisering og analysering av kampanjeytelse. Få ekspertinnsikt og praktiske ferdigheter for en sterk flerkanals søkestrategi og en konkurransedyktig digital markedsposisjon.
Inkludert:
Gå i dybden på avanserte strategier for sømløse kundeopplevelser. Forbedre e-postmarkedsføring, bruk automatisering for kundetilfredshet, og utvikle skreddersydde løsninger for e-handel.
Inkludert:
The course requires the completion of 3 Digital Marketing assignments:
DMI's instructor's are there to help you get ready for these assignments. With regular live sessions focused specifically on preparing their students for assessment, you'l be set up for success.
Home of Hands-on Learning & Practical Resources:
Right from the moment you sign-up for a course, you’ll become a DMI Professional Member and get access to our library of premium resources for free for 6 months.
DMI Membership Hub is the world’s largest library of on-demand practical resources designed by top industry experts that will enable you to easily implement your learnings, and make an instant business and career impact. You will also enhance your work while saving time and effort with 2000k+ professional resources including toolkits, templates, and stay relevant with bite-sized continuous learning opportunities such as webinars and short video lessons on the latest skills from AI to GA4.