Dette kurset retter seg mot deg som har / ønsker å ha rollen som digital pådriver innen Microsoft 365 internt i organisasjonen. Du får god forståelse for verktøyene i Microsoft 365 og vanlige brukerscenarier, samt dybdekunnskap slik at du kan fungere som intern brukerstøtte. Kurset gir også en rekke praktiske tips for hvordan du kan jobbe og holde deg oppdatert som digital pådriver.
«Kursholder var veldig flink - sympatisk og god til å svare på spørsmål og på å skape rom for å kunne stille spørsmål.»
Superbrukere og støttepersoner i Microsoft 365 (som IKKE har behov for den tekniske dybdekompetansen som en global administrator).
Dette kurset passer for deg som har god forståelse for og erfaring med Microsoft 365 som bruker, og som har ønsket om å bli en digital pådriver / superbruker.
Deltagerne tar med egen PC på kurset og får tilgang til et testmiljø av instruktør.
Krav til PC: Trenger kun nettleser siden kurset kjøres online.
Oversikt over Microsoft 365
OneDrive for Business
Teams, grupper og SharePoint
Planner og To Do
Introduksjon til Forms
Enkel bruk av Power Automate