ISO 9001 - Kvalitetssystem

I vår nåværende globaliserte økonomi og komplekse forsyningskjeder, er John Ruskins ordtak, "Kvalitet er aldri en tilfeldighet. Det er alltid resultatet av intelligent innsats", enda mer relevant i dag enn det var den dagen han sa det. Organisasjoner kan ikke stole på tilfeldigheter og håpe å levere kvalitetsprodukter og -tjenester; i stedet må de etablere en konsekvent og planlagt tilnærming for kvalitetsstyring. Med over en million sertifiserte organisasjoner over hele verden, forblir ISO 9001 verdens mest kjente standard, som gir organisasjoner en strukturert tilnærming til kvalitetsstyring og hjelper dem med å konsekvent levere produkter og tjenester som oppfyller og, hvor mulig, overgår kundekrav.

ISO 9001 er basert på syv prinsipper for kvalitetsstyring og har som mål å hjelpe organisasjoner til å bli mer effektive og øke kundetilfredsheten. En vanlig misforståelse er at ISO 9001 er ment for større selskaper og produsenter. Imidlertid er kravene til ISO 9001 generelle og gjelder for enhver organisasjon, uavhengig av dens type, størrelse eller de produkter eller tjenester den tilbyr.

Ta en titt på kursene og sertifiseringene vi tilbyr innen kvalitetssystemet ISO 9001:

Kurs
Dato
Varighet
5 dager
Classroom Virtual

Filter

  • Nullstill alle filtere